Docebo uzaktan öğrenme sistemi yeni yayılmakta olan bir sistem olmasına rağmen birçok özelliği içinde barındırmaktadır. Bunlar arasında;
- Yönetim Paneli kolaylıkları (kolay ve hızlı kullanım koşulları sağlamaktadır).
- ANA Sekmesi:
- Bu sekmenin altında yönetim panelimizin oturum ayarlarını yapabiliyoruz.
- Kullanıcı ve öğrenci (veya farklı gruplar) gruplarımızın yönetimini yapabiliyoruz.
- Yetkinlikler(Kategorilere yeni bir yetkinlik eşleyebildiğimiz bölüm) ve Fonksiyonel Roller(Gruplara roller verdiğimiz bölüm) ayarlarımızı yapabiliyoruz.
- Haber oluşturarak kullanıcılara mail veya sms yardımıyla haberleri gönderebiliyoruz.
- Ders ekleyebiliriz ve bu derslerin düzenlemelerini yapabilmekteyiz.
- Derslere kayıt olma durumunu ve derslere katılım oranını görmemizi sağlayan Raporlar kısmını düzenleyebiliriz.
- Sertifika oluşturabiliriz ve bu sertifikaları istediğimiz formatta düzenlemeler yaparak çeşitli dersler için sertifika ataması yapabiliriz.
- E-Öğrenme başlığı altında bulunan Müfredatlar kısmından dersler için ayrı ayrı müfredatlar oluşturup atayabiliriz.
- E-Öğrenme başlığı altındaki Katalog bölümü ise Docebo sisteminin en önemli parçalarından biridir. Bu Katalog bölümünde bir sistemde(üniversite sistemi vs.) bulunan bölümleri oluşturabiliriz. Bu bölümler altında dersler oluşturarak kurs sistemi yaratabiliriz.
- E_Öğrenme başlığı altındaki İçerik Kütüphanesi sayesinde sistemimizde kullandığımız çeşitli içeriklerin toplu bir listesini görmemiz mümkündür.
- Gelişmiş başlığı altında, sistemimize kayıt olacak kullanıcılar için çeşitli kurallar yaratabiliriz.
- Gelişmiş başlığı altında kurslar için ödeme yapılmasına olanak sağlayan E_Ticaret İşlemleri bölümünü kullanabiliriz.
Bu sekmeyi kullanarak Docebo LMS sisteminin içinde hazır olarak oluşturulmuş kursları kendi Uzaktan Öğrenme sistemimize entegre edebiliriz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder